Våren smyger sig på

 
Hej vänner!
 
När jag klippte ut den svarta klänningen och sweatshirten så fick jag över lite stuvar och dessa ska jag givetvis ta vara på! Jag har en idé om en lite sportig magtröja, tror den kommer bli grymt snygg. Medan jag sätter mig och knåpar ihop den så kan ni få ta del av lite bilder som jag själv inspireras av. Det kan vara en form jag fastnat för, eller en färg, ett snitt, en kombination av material, ett mönster med mera och allt samlar jag i olika mappar och tar fram när inspirationen tryter. Här i Skåne är det strålande sol idag så idag inspireras jag av ljusa färger och våriga plagg. 
 
Allmänt | |
#1 - - Klara:

Så så så bra inspiration. Klänningen längst till höger är ju fantastisk.

#2 - - CJ:

Svar: Tack! Laptopskin, finns på Caseapp.se. :)

#3 - - kmstyle:

älskar långklänningen!!

Upp