Sporty chic

 
Hej vänner!
 
Nu är magtröjan klar som jag tillverkade av resterna från den svarta klänningen och sweatshirten. Den blev lite härligt sportig tycker jag och det svarta tyget av neupren gör sig fantastiskt bra med det grå tyget. Neupren är i kvalitet som "glansiga" träningsleggings om ni vet vad jag menar? Himla bekvämt och fint tycker jag :)
 
Denna ska jag bära i vår/sommar med ett par höga svarta byxor eller shorts och ett par vita eller svarta sneakers. Blir nog snyggt tror jag! Jag funderar på om jag ska sätta någon siffra på tröjan, vad tycker ni? Jag gillar siffran 8 så kanske en stor åtta? Eller 92 för det är då jag är född? Eller kanske något helt annat? Har ni någon idé? 
 
 
Total tillverkningskostnad: ca 50 kr
 
Allmänt, Färdiga projekt | Sy egna kläder, magtröja, sweatshirt, sy damkläder | |
#1 - - Caroline - Mamma | Gravid | Gran canaria :

Eller hur?!
Tack :)

#2 - - Tuva Stener:

åh så himla grym!

#3 - - ♛ johanna:

Så snygg!!

#4 - - Linda:

Den var fin!

#5 - - Céline:

Men gud så snygg! Vad duktig du är :)

#6 - - Angelica:

Så snygg!

#7 - - Lina:

Härligt!

#8 - - Linn Strömberg:

så snyggt!

#9 - - finnsingaursäkter:

Men herreguuud vad duktig och kreativ du är då!
Super snyggt :D

#10 - - caroline:

såå snygg, duktig du är!!

#11 - - Alexandra Eriksson / Design & Foto:

Men vad snygg!! Tycker nog den är stilrenast som den är!

#12 - - I am Baam:

Gud vad snyggt!!! 92 på den skulle vara snyggt - men det är snygg som den är nu också!

Upp