Shopping... igen.

 
Vänner!
 
Igår handlade jag på mig lite smått och gott på Stoff och Stil som har en reakampanj denna helgen! Det är lite komist för varje gång jag varit där så tänker jag "nej nu får det dröja en månad tills nästa gång" och sen är jag på plats igen redan veckan efter haha. Men älskar den butiken så vad ska man säga :)
 
 
Imorgon ska jag påbörja en vårkappa som jag tror kommer bli så grymt snygg! Är redan helt pirrig haha. Kika in här imorgon för uppdatering angående den!
 
Allmänt, Pågående projekt | Sy egna kläder, blixtlås, stoff och stil, tyger | |
#1 - - Evelina:

Låter jättespännande! Önskar att jag kunde sy, haha :(

#2 - - Nicolina:

åh spännande! :D

#3 - - Angua:

Herregud att man kan sy sänt själv! Trodde jag bara hm kunde ;)

#4 - - Sofia:

Kommer säkert bli skitsnygg :D

#5 - - Matilda - Skönhetsblog:

Åh vad spännande!

#6 - - GoForFit:

Åh, önskar jag hade kunskapen att sy mina egna kläder. Så himla roligt ju! :)

sv: Väldigt :D

#7 - - Frida's Friday:

Din blogg får mig att vilja börja sy igen! Ett tag när jag var yngre då jag sydde mest hela tiden :)

Upp