Ny header och en tröja under tillverkning

 
Hej!
 
Jag kände att jag verkligen behövde en ny header, det kan ju inte bara stå mitt bloggnamn sådär utan vidare, givetvis ska det synas att bloggen har med sömnad att göra! Så jag rotade fram mina Photoshop-skills (haha) och gjorde denna header, vad tycks? Är rätt nöjd med den, tycker att bokstäverna ser ut att vara gjorda av tyg och stygnen blev fina tycker jag. En klar förbättring i alla fall!
 
 
Eftersom headern tog rätt lång tid att göra så har jag inte haft så mycket tid till att sy idag, men jag har i alla fall fått ihop grunden till min grå sweatshirt! Nu ser den inte så mycket ut för världen men jag ska ikväll sy på muddar och lite andra detaljer och sen tror jag den blir superfin! Visar er imorgon då det snart blir mörkt och då blir det ju inte så fina bilder. Men den som väntar på något gott ... :)
 
 
Allmänt, Pågående projekt | Sy egna kläder, diy, sy damkläder, sy sweatshirt | |
Upp