Fullt upp...

 
Hej vänner!
 
Jag har fått lägga bloggen åt sidan ett tag då jag jobbat en del och hjälpt en vän att göra en liten hemsida! Men idag tänkte jag sätta mig med min vårkappa så den blir klar och förhoppningsvis hinner jag idag innan jag ska iväg och jobba. Men det kan ju inte eka helt tomt här så jag tänkte att då kan ni få se hemsidan jag gjort och även en av de produktbilder jag tagit (väldigt basic på ett vitt bord helt enkelt haha). 
 
Hemsidan heter: http://Nelliesfavoriter.se
 
Hon fick ta över en hemsida jag hade med hundtillbehör för ett tag sedan, därav namnet på sidan (min hund heter Nellie) :)
 
Detta armbandet fick jag igår och det är Nellies födelsedatum (ja jag är nöridg jag vet haha).
 
Vi hörs imorgon med mer syrelaterade inlägg!
 
Allmänt | Nelliesfavoriter, armband, armband med bokstäver, personliga armband | |
Upp