En sommarkjol, del 1

 
Hej vänner!
 
Idag har jag knåpat ihop ett mönster från en mall jag hittade på Pinterest och provsydde sedan detta i ett glansigt champangefärgat tyg för att se passform och så vidare. Mönstret blev väldigt bra men jag tyckte inte så mycket om tyget så jag ska göra om kjolen igen i ett snyggare tyg (kanske något i neupren?) och visa er ordentliga bilder. Kan även lägga ut möntret till er om ni vill prova att göra den själv? :)
 
 
 
Total tillverkningskostnad: ca 20 kr
 
Allmänt, Färdiga projekt | diy, kjol, sommar, sy kläder, tikskydd mönster | |
#1 - - Fotograf Maria Carlsson:

Åh du är ju grymt duktig, jättesnygg kjol. Tar du beställningar?

Svar: Åh tusen tack, vad glad jag blir :D Nej inte i dagsläget, visste inte att folk skulle vilja beställa haha! Får fundera på detta :D
Om mig

#2 - - Linnéa Alpsten:

Åhh jag tycker den var supersöt :)

#3 - - Amanda♥:

Åh, häftig!

#4 - - Céline:

Men superfin ju!!

#5 - - N:

Fin!

#6 - - Mikaela:

Vilken fin :)

#7 - - Nicolina:

Du är så himla duktig!!

#8 - - VERONICA - fashion blog:

Himla tjusig!! Så fin :)

#9 - - Isabelle Johansson:

Snyggt!

#10 - - Victoria:

Tack så mycket :)
Så fin kjol.

#11 - - Paulina:

Snyggt!

#12 - - Camilla Å:

Gött! Vill verkligen börja sy!

Upp