Min syhörna

Tänkte att jag kunde visa er min arbetsplats där jag sitter och syr mina små projekt! Oftast brukar denna arbetsplats gå under namnet "matbord" men en stund varje dag förvandlas den till min syhörna och jag gillar den skarpt. Jag har bra ljus, kan sitta och titta ut på ett bygge som tar form på en gräsplätt en bit bort och om jag blir hungrig så är lite snacks aldrig långt borta (haha). 
 
 
 
 
 
Symaskinen på bilden har jag lånat från min svärmor men jag ska snart köpa en ny hade jag tänkt! Jag kan inte rekommendera denna symaskin tyvärr, jag vet inte hur många timmar jag suttit och sprättat tack vare denna maskin. Den har inte heller funktioner som jag tycker är viktiga som t.ex. nålstopp nere och oftast är vi mer ovänner än vänner denna maskin och jag. Men den är helt klart bättre än inget och vi har ju trots en del bråk skapat en del fina projekt ihop.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Amanda Halldan:

Så mysigt :)

#2 - - Ellen Lindberg:

Så himla strukturerat och fint! Hos mig är det kaos när jag syr :D Klipper ut på golvet, har symaskinen på vardagsrumsbordet och lägger alltid sax/nålar på konstiga ställen.

Svar: Haha, hos mig börjar det såhär fint, men efter en liten stund så är det kaos :P Små avklippta tygbitar överallt, trådar, allt är huller om buller haha :D
Om mig

#3 - - Erica:

Åh har du tips på någon bra symaskin? Jag är sugen på att köpa en ny men vet inte vilken. Vill verkligen att den ska vara bra! Nu har jag en gammal som funkar helt ok så man vill ju inte köpa en sämre!

Svar: Jag rekommenderar helt klart Janome! Riktigt bra kvalitet på maskinerna till ett bra pris :D Ska själv köpa en Janome hade jag tänkt!
Om mig

Upp