Magkort sweatshirt

Jag fick tag på detta helt fantastiska tyget och bestämde mig för att göra en sweatshirt. Jag ville att den skulle vara lite kortare så man kan ha den till höga byxor eller shorts, gillar inte att ha långa tröjor till höga byxor. Blev väldigt nöjd med resultatet! Denna kommer jag bära flitigt i vår.
 
 
 
 
 
 
Total tillverkningskostnad: 95 kr.
 
Färdiga projekt | Sy egna kläder, diy, sweatshirt | |
#1 - - johannahurtig.blogg.se:

Snygg! Älskar att du skriver tillverkningskostnad

Svar: Vad roligt att höra, tycker själv sådant är intressant :D
Om mig

#2 - - Emilia:

Gu så snygg! Hade lätt köpt den om den fanns i butik, så snyggt tyg! De andra tröjorna med dehär tyget också :D

#3 - - Anonym:

Hej! Jag är så sugen på att börja sy egna kläder och undrar om du har något tips på vad man då ska satsa på vad gäller symaskin(er) :) du är alldeles uppenbart en duktig sömmerska :) ha det gott!

Upp