Inspiration

 
Hej vänner! 
 
Jag samlar på mig inspiration överallt och detta sparar jag sedan på lite olika ställen. Jag har en hel del samlat på bland annat Pinterest men jag klipper även ut inspirerande bilder från t.ex. tidningen ELLE. 
 
Vet ni någon grym sida som man bara måste kolla in full med inspiration inom mode eller sömnad? 
I så fall får ni gärna slänga iväg en kommentar till mig, tack 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Linn Strömberg:

Tumblr!! :D Där finns inspiration av ALLT. Men man kan söka efter det som man är ute efter :D Weheartit är ju också en favvo ^^

Svar: Tusen tack för tipset! :D
Om mig

#2 - - Angelica:

Vad fint! Tänkte också tipsa om Tumblr :)

Svar: Tack :D
Om mig

#3 - - Janie:

Weheartit?
Fett mysigt att klippa ut och göra "på riktigt" så att säga! :D

Svar: Tack :D Jo det är rätt mysigt faktiskt haha!
Om mig

#4 - - therese:

Jag älskar ju weheartit.com kan sitta i flera timmar och kolla på underbara bilder och Diy's :D

Svar: Tack för tipset :D
Om mig

#5 - - Hanna Karlsson:

Tipsar som de andra om tumblr!

Svar: Tack, ska in och kolla :D
Om mig

#6 - - My Vestlund:

den vita klänningen <3

#7 - - maria at inredningsvis:

Visst är det härligt med inspiration och det är mitt ständiga bloggmotto:) hoppas ni har lika härlig vårsol som här...nu ser man hopp.

Bjuder till tävling på bloggen värt tusen:)

Ha en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Upp