Ta vara på allt

Nu i helgen sydde min mamma en likadan sweatshirt som jag la upp här i inlägget under (dock i full längd). Hon fick en tygbit över som inte hade räckt till något långt plagg med ärmar så jag fick ta med mig den hem och jag satte igång och klurade på vad jag skulle göra av denna tygbit. Jag gillar magkort och då tyget inte tillät någon större längd på plagget så fick det bli en magtröja. Eftersom ärmar var uteslutet då tygbiten som sagt var liten så bestämde jag mig för att göra magtröjan ärmlös. Resultatet ser ni här nedan:
 
Även detta tyg hade en väldigt fin 3D-effekt med utåtstående rosor
 
 
 
 
 
 
 
Lillfisen ville vara med på en bild 
 
 
Total tillverkningskostnad: ca 50 kr
 
Färdiga projekt | Sy egna kläder, diy, magtröja | |
#1 - - Thea:

Wooooow, vad snyggt! Och vad duktig du är (bläddrade omkring bland dina verk lite, hihi, fantastiskt vilka tyger du lyckas hitta också!).



sv; Men åh, tack!

Upp