T-shirt med en twist

Kommer ni ihåg sweatshirten som jag la upp bild på för någon dag sedan? Det blev en bit tyg över och av den gjorde jag en kort t-shirt som jag tror blir skitsnygg till ett par höga jeansshorts i sommar. Denna gång satte jag endast muddar i halsen, vad tycks? 
 
 
 
 
 
 
 
 
Total tillverkningskostnad: ca 50 kr
 
 
Allmänt, Färdiga projekt | Sy egna kläder, diy, t-shirt | |
#1 - - Elin Almqvist:

Jätte fin!

#2 - - Isabella P:

Den är faktiskt jätte snygg! Gillar mönstret.

Kan även passa på att dela med mig av tävlingen som är igång på min blogg just nu där man vinner ett snyggt halsband från Baglady, hoppas du är med!

http://isabellap.forme.se/2015/februari/tavling-baglady-mistral-necklace.html?_ga=1.147730353.704436099.1423186848

#3 - - Josefin - Journey To Hollywood Actress & Dancer:

Supercool! Love

#4 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Riktigt snygg! Gillar hela ditt bloggkoncept, kommer definitivt att kika in igen :)

Svar: Tack, vad roligt att höra :D
Om mig

#5 - - Majja:

Vilken snygg! Roligt att kunna göra sina egna kläder :)

#6 - - milina.blogg.se:

Jättesnygg :)

#7 - - Emelie:

Så snyggt! :)

#8 - - emiza:

fint

#9 - - Jennie:

sv: Visst var det!

Vilka fina saker du syr :D

#10 - - Cecilia Johansson:

Wow vad fin :o och bra gjord :o

#11 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Oj, så fint! Vad duktig du är.

#12 - - Sara:

Wow så otroligt snygg ! :) Duktig du är :)

#13 - - Cornelia:

Shit va snygg den är! :D

#14 - - Linnéa Alpsten:

Helt sjukt snygg! :D Jag skulle verkligen vilja ha en sådan :)

#15 - - Missay:

Den var riktigt din faktiskt ! Vilken härlig blogg du har :D

Upp