Shine bright like a diamond

 
Hej!
 
Minns ni bilden på den tråkiga tröjan som jag la upp igår? Den har nu genomgått en Louise-styling och såhär blev det:
 
 
 
 
 
 
 
Total tillverkningskostnad: ca 95 kr
 
Allmänt, Färdiga projekt | |
#1 - - Elin:

ÅÅhh älskar din blogg, kika gärna in min!

#2 - - bella:

fint!

#3 - - milina.blogg.se:

Grym du är! :)

Svar: Åh tack så mycket!
Om mig

#4 - - Linnéa:

Men åh så fint! Snyggt matchat med detaljerna på tröjan och detaljerna på skorna :D

Svar: Tusen tack! :D
Om mig

#5 - - Elin:

Blev jättefint!

Svar: Tack så mycket :D
Om mig

#6 - - Jessy:

Va fint! :D

#7 - - Johanna:

Så fint!! :-)

#8 - - Emma Parmlöv:

Himla fin, duktig du är! :)

#9 - - Ida Lindborg ♡:

åh vad snyggt! :D

#10 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

så snyggt

#11 - - Inez:

Oj vilken skillnad, snyggt!!! ❤

#12 - - Agnes:

snyggt det blev :)

#13 - - Sofi:

Älskar detaljerna!

#14 - - Frida's Friday:

Men vad fint! Enkelt men så väldigt fint :)

Upp