I need your help!

 
Vänner!
 
Kommer ni ihåg att jag håller på att göra en vårkappa? Nu är det bara det sista momentet kvar på den och det är att fålla ärmarna och längst ner på kappan. Men såhär i sista sekund så blev jag otroligt tveksam över vilken längd som är snyggast! Hellång eller kort? Jag tycker nog att en lång är snyggast till klänningar och en kort är nog snyggare till jeans... vad tycker ni? 
 
Jag ber om ursäkt för den otroligt korta klänningen, jag måste ha växt för sist jag hade den på mig så slutade den mitt på låren haha. Men det var det bästa enfärgade jag kunde hitta för att fotta kappan så jag hoppas ni överlever ;)
 
 
 
 
Så vad säger ni vänner, lång eller kort?
 
 
Allmänt, Pågående projekt | Sy egna kläder, sy damkläder, sy kappa, sy vårkläder, sy ytterplagg | |
#1 - - Janie:

Tycker de beror på vad man har för stil/smak i övrigt men jag gillar den korta mest! :)

#2 - - Anonym:

Båda va sjukt snyggt ju! Svårt att välja!! Lutar mer åt de korta för mig men asså fan gör en till så har du en lång och en kort :D

#3 - - Anonym:

De förra va inte så anonymt men orkade inte logga in i luren :) www.daniellalopez.blogg.se

#4 - - Mia:

Lång var mest elegant, men du gör en kort också i en annan färg! Båda var fina! : )

#5 - - Alva Granli:

Tjena bruden! grymt duktig du är. Riktigt fin blogg också :) kolla in min kram.

#6 - - Yoyo:

Jag gillar den långa mest :D Och du, den är ju såååååå snygg, att dö för verkligen! Du vår sluta vara så här duktig, skapar alldeles för stora ha-begär hos mig! Denna skulle jag beställa på sturt <3

Svar: Haha så fin du är vännen!! <3 <3
Om mig

#7 - - Andrea:

Så fin och kreativ blogg! Keep up the good work.
Greeting from Resultify :)

Svar: Tusen tack Andrea! :D
Om mig

#8 - - Julia:

tycker båda var fina men den korta var kanske lite bättre :)

#9 - - matilda:

Lång tycker jag! :D

#10 - - Linda:

den var fin!:D

#11 - - Mikaela:

Jag tycker att du ska göra den lång :)

#12 - - JENNYH - Mammablogg:

Åh vad snygg! Både lång och kort var fint men om jag måste välja säger jag nog... lång :)

#13 - - Jessica Antemyr:

Wow så snygg, men föredrar nog den långa mest! :)

#14 - - Malin:

Lang! :)

#15 - - Emely:

Jag håller med de övriga både är supersnygga!! Men om jag måste säga en så blir det lång...

#16 - - Sofia:

Lång! Så snygg :D

#17 - - Ida - foto & häst:

hmm tycker nog ändå lång, suuuuupersnygg!! :'D

#18 - - Life of Johanna:

Jätte snygg, jag tycker den skall vara lång

#19 - - Linnéa Alpsten:

Jag tycker kort! Det känns lite mer eget :)

#20 - - Anna Hansson:

Jag gillade den långa!

#21 - - melinda - mamma till Nova & Leon:

oj va duktig du är! skitsnygg verkligen, säger nog lång :)

#22 - - Oslofru:

Shit så fin! Tycker den var ursnygg både som lång och kort - omöjligt att välja :D

#23 - - Lina - my art & my life:

SÅ SNYGGT! men svårt, beror ju helt på vad man har på sig! Men skulle nog säga kort :)

#24 - - Jenny:

Men va duktig! Den långa modellen var klart snyggast!

#25 - - Brownsugar:

Lång :)

#26 - - Helena:

Helt en smaksak, men min smak är LÅNG! :D ..och den är ju förstås ursnygg! :)

#27 - - Sandra Rosén Dahlgren:

Snygg den blir! Jag röstar på lång :)

#28 - - Caroline - Mamma utomlands:

Herrigud vad duktig du är, en sån där vill jag ha! Lång eller kort kvittar, gudomligt fin oavsett!

Upp