Hoodie till hund

Jag har alltid tyckt att det har varit roligt att sy och som tur är så har jag en mamma som är väldigt duktig på att sy. Så när jag i höstas kom på idén att sy lite kläder till Nellie (huvudsakligen för att hålla henne varm i vinter) så satte jag och mamma oss och spånade på ideér. Först gjorde vi overaller (visar dessa i ett annat inlägg) och det var väldigt roligt att sy till hundar faktiskt så jag satte mig och designade en hoodie. Detta är mitt första mönster till hund som jag designat helt själv och efter några prototyper så var hoodien klar! Vad tycks? 
 
 
 
 
 
 
 
Färdiga projekt, Hund | diy, hoodie hund, hundkläder, sy hundkläder | |
#1 - - Victoria:

man blir så härligt glad när man ser att våren börjar smyg sig på :)

Så fin dräkt. Vad duktig du är.

#2 - - Amanda Aikioniemi - kampen mot ideal:

men åh så söt hund :)

#3 - - Sabina:

Vilken fin färg på tyget och gudars vilken snygg konstruktion, det syns verkligen att ni lagt ner tid på mönstret och designen, nästan så jag vill ha en själv!

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir :D !
Om mig

#4 - - Nora Lindblad:

Riktigt snyggt och super fin hund!! :)

#5 - - Malin Lundgren:

åh vilken fin hund!

Upp